Cześć Directioners!
W komentarzach liczymy na linki do innych, Waszym zdaniem ciekawych blogów, a tym bardziej Waszego autorstwa!
Agata - /A i Zuzia - /z
xoxo

02 czerwca 2013

Przepraszam.

Siema, tu Agata.Tak wiem, obiecałam Wam, że będą się pojawiać częściej rozdziały itd., ale ostatnio moja wena trochę szwankuje, chyba strajkuje. Wiem co chce napisać, mam to w głowie, ale kiedy coś pisze, nie ma to wgl sensu i nie odzwierciedla w żaden sposób tego obrazu, który wytworzyła mi wyobraźnia. Jest mi strasznie głupio i proszę, nie wściekajcie się na mnie. Jak tylko przyjdzie ten moment, kiedy wena do mnie powróci, na pewno napiszę coś długiego. Mam nadzieję, że niedługo znów przybędziemy tutaj, tym razem z kolejną częścią opowiadania. Jedyna dzisiejsza dobra wiadomość dla Was, to taka, że na razie nie myślimy o zawieszeniu bloga, tak więc trochę cierpliwości. 
Dziękuję Wam Kochani i do następnego razu ;)
/A

9 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się Agata, ja mam tak samo czasami...w głowie wszystko układa się zajebiście, a jak przelewam to na bloga to wychodzi z tego jedno wielkie gówno! Widać to u mnie po ostatnich rozdziałach....;/
    Wierzę w ciebie! <3
    Będę czekać :D
    Niech wena powróci!!

    Patty xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam Twój ból :( Ale mam nadzieję, że wena wróci :) Będę czekać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu po 3 miesiącach na http://heartache-doesnt-last-forever.blogspot.com pojawił się 20 rozdział! Serdecznie zapraszam do czytania i komentowania :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny, kiedy kolejny rozdział? Tęsknię za waszym opowiadaniem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tęsknie :(
    Juz tak dawno nie było rozdziału... ;(
    Czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. NOWE OPOWIADANIE Z ONE DIRECTION!
    - Szybciej! – biegłam ile sił w nogach i śmiałam się jak nienormalna.
    - Szybko popierdalają! – krzyczał Eddie, który biegł za mną.
    - Zapierdalaj szybciej tymi krótkimi nóżkami! – nie mogłam przestać się śmiać. – Kurwa Eddie, psiarnia depcze nam po piętach!
    - Biegnij ile masz sił w nogach! – śmialiśmy się i biegliśmy przed siebie najszybciej jak mogliśmy.
    Stany Zjednoczone, Chicago. 18-letnia Janice Belmont wiedzie szalone i pełne niebezpieczeństw życie. Uważa, że w życiu najważniejsze są używki, imprezy, kradzieże i beztroskie życie. Ma swoich przyjaciół, którzy są jej rodziną i dzięki nim poznała takie życie. Dziewczyna pod żadnym pozorem nie chce zmieniać swojego życia, ani swoich przyjaciół. Wszystko jednak może się pozmieniać kiedy w jej życiu pojawi się pięciu chłopaków, całkowicie innych niż ona i żyjących zupełnie inaczej niż ona i jej przyjaciele. Co się wydarzy? Czy Janice zmieni nastawienie do życia i ludzi ją otaczających? Czy dla miłości poświęci swoje życie? Wszystkiego możecie się dowiedzieć czytając: http://gray-abyss.blogspot.com/
    Zobaczcie bohaterów bo już niedługo pojawi się pierwszy rozdział. Przepraszam za spam. :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyy nowy rozdział koachanaa ? ;<
    Tęsknieeeee ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie: http://bemyinspiraation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń